Inhandlat


 
Köpte en sån här ställning som jag tänkte att vi skulle ha tillsvidare i hallen i nya hemmet när vi rivit ner den gamla och tapetserat. Antar att vi inte väljer hallinrede första dagarna så denna får fungera som hängare till våra jackor eftersom vi aldrig kommer att få hänga undan dom ty det är FORTFARANDE SKITKALLT!



Hittade oxå en fin cerise yogamatta som jag tänkte försöka utföra gymnastiska övningar på. En dag eller två kanske jag håller ut! Tre och fyra vore inte dumt...

Allt köptes på Coop idag... Medlemspriser i veckan. 139 resp 149 :- Även två fläskfiléer 49,90 kg. Billi!

Kommentarer
Postat av: soffan

imorse fick jag hopp om liv.....ssssssooooollll!!

Lyckan var kortvarig nu snöar det....

2010-02-24 @ 22:12:45
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack för tipset! Jag är på jakt efter en sådan till mitt hemmagym!

2010-02-27 @ 11:09:27
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0