Söndagstrallen

Nu har vi varit hos mam o papp och tagit det lugnt. Vi kom hem för en timme sen o jag vet att man ska ta det lungt på söndagkvällar men nu har jag tagit det lugnt alla kvällar. Nu är jag så lugn att jag nästan har huvudvärk. Måste ta mig för något. Problemet är bara vad... eftersom jag inte vill göra något. Ut vill jag inte gå för det är skitkallt o blåst på det. Städa, knappast. Packa .. Nej. Fixa naglarna .. Nej. Dessutom har jag fått en finne på hakan så helt plötsligt känner man sig dubbelt så ful i den bleka skinnkostymen man har!! Skit.. Måste slå på musik på hög volym... Det brukar hjälpa! Tjipp.

Kommentarer
Postat av: soffan

jag har legat i soffan hela dagen..och det gick alldeles utmärkt att inte göra någonting..Jag VILL ha en söndag till!

2010-02-21 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0