slutet nära



Slutet är nära på ledigheten, snön däremot verkar bjuda på sig själv. Verkar ha kommit minst lika mycket till under tiden vi varit borta! Visst är den fin o fluffig men det finns ju ingen plats. Nu har jag skottat över snön från min till Tobs plats och hoppas på att traktorn kommer imorgon när jag är på jobbet. Jobbet ja. Det var ju det oxå, ska göra ett sista ryck med uppackning så att det inte blir ännu rörigare imorgonbitti. Ska svänga förbi stan imorgon o slänga ett öga på rean. Såg att schampoet jag använder såldes för halva priset hos frissan där längst ut mot E4:an. Får inte glömma bort. Nu... packa upp, och lycka till till mig själv o alla ni andra som ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0