Veckans guldkorn...

 

Förutom veckans största händelse, Sex and the City- filmen, så har det dykt upp ett par små saker som gjort mig nöjd!Har idag köpt ett gammalt skrivbord på Myrorna som nu står nymålat i källaren och väntar på sitt andra varv. Stort tack till Tessan och Anders som fixade hem det till mig så att jag nu strax kan göra mig av med hörnskrivbordet som visst fyller sin fuktion men som jag avskyr eftersom det visar varenda sladd till datorn och annat jag försökt gömma undan så fort man kliver innanför dörren..

Att man sen kan känna lycka av att man köpt några gamla koppar som allt är gott att dricka ur är jag kanske ensam om, men snabbkaffet är faktiskt ännu godare nu. Kom gärna förbi o smaka! Te går oxå bra för den som vill :-)

Sista kornen som jag vaskat fram trots att det bara är torsdag är Westlifes golåtar  " The Dance" och " All or nothing".




Kommentarer
Postat av: Anonym

westlife...de var länge sen!Tack för tipset=)

2008-06-28 @ 20:33:19
Postat av: Eve

Åh, vilka fina koppar! Hittade du dem också på myrorna? Väntar spänt på att få se skrivbordet på bild!!

2008-06-28 @ 23:38:37
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0