Förbannelse oxå...

Jag hatar verkligen att vara på dåligt humör.. tyvärr har jag varit det i veckan så om någon tycker att jag vart otrevlig så ber jag om ursäkt! 10 :e dagen på jobbet imorgon så jag vet att det är därför, retar mig då även på andra saker runt omkring mig som andra dagar inte ses som något större problem. En sak som däremot ALLTID stör och faktiskt håller på att driva mig till vansinne är alla vägomläggningar, fjärrvärmegropar o guuuuuuuuuud vet vad allt mest de gräver efter. Jag vet inte, men jag personligen tycker att Haga just nu är ett utsatt område.
Avslutade den här kvällen med att sparka rakt in i rumsbordet, när jag vänligt avslutat ett telefonsamtal, blodet forsade i en kvart och lilltånageln kommer antagligen att lossna vilken minut som helst :-(

... och för guds skull alla!! BLINKA HÖGER när ni ska svänga den riktningen i rondeller....

PS. Ja jag är sur idag...


Kommentarer
Postat av: kattis

Men lilla vännen då! Ta fram lite kakor från frysen och se lite S&S så blir det bättre. Om du vill kan du annars ringa och skälla på mig!
Puss!

2008-05-29 @ 20:18:06
URL: http://onyinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0