På lokal...

.. hamnade jag och Eva i lördags ändå efter några fina martinis på balkongen.  Inga förväntningar men o fasa vad sköj vi hade!!! Kön var inte lika allvarlig i helgen. Allvarligt var det dock att medelåldern inne på hamburgerhaken inne på stan verkar ha sjunkit till 17 år på ett halvår! Fick oss i alla fall mat och kom hem i bra tid. Jobbat idag o sen börjat på skiftningen mellan sommar och vinterkläder i garderoben. Skjutsat Jon till tåget ikväll och plockat upp mamma från detsamma. Sammanfattningsvis en bra helg för att ha tillbringat så många timmar på jobbet!!

Dagens tips: Kung Winnerbäcks samlingsalbum " Efter nattens bränder"

Kram o godnatt!


Kommentarer
Postat av: kattis

My God så många inlägg jag missat. Har jag missat något annat jag bör veta kan du ju ringa!
Pöss

2008-05-07 @ 17:11:35
URL: http://onyinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0