MVG i munnen



Idag träffade jag en trevligt tandhygienist. Hon fotade mina tänder och for runt med den obehagliga kroken och konstaterade att det inte fanns några hål och att det i övrigt var rent och fint i munnen. Att gå till tandläkaren brukar jag jämföra med att besikta bilen eftersom man aldrig vet vilket utlåtandet blir. Enda backningen jag fick( eller får varje gång) var att vara försiktg när jag borstar tänderna eftersom mina tandhalsar syns på vissa ställen vilket innebär att det ilar som fanken ibland. Mitt eget fel och inget att göra åt när det väl har blivit så. Hon tyckte att jag skulle använda en mjuk tandborste i fortsättningen så att det inte blir värre... Men inga hål = nöjd patient :-)

Kommentarer
Postat av: soffan

Bravo sis!!Det var ett bra utlåtande..Den där kroken är ju livsfarlig, jämfört med den är ju vad som helst trevligt..

2008-09-09 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0