Panik bland papper

Igår gick jag igenom en hög pappersprodukter i form av brev, tidningar och viktiga papper av olika slag. Av mängden att döma så skulle man kunna tro att man driver eget företag men så är det ju inte utan bara en simpel privatekonomi som blivit förbisedd ett tag... Fixade på Swedbank med överföringar och la in några räkningar som E-faktura i hopp om att berget med papper ska bli lite mindre o mer lättbevakad... Skrivbordet känns elegant igen, stort o svart med älsklingsdatorn på :-)

Kommentarer
Postat av: Soffan

jag borde också lägga in mina räkningar, med tanke på att jag då o då får påminnelsebrev....voooooooops!

2009-02-05 @ 10:05:13
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Carra

vad händer..du måste uppdatera oss meeeeraaaaa

2009-02-05 @ 21:53:21
Postat av: Monica

Hej du! Jag tycker det känns rejält med pappersfakturor...:-)

Kramar

2009-02-07 @ 07:52:11
URL: http://monkan56.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0