Kvällens hissa

Hej där! Jag måste rekommendera något som är jävligt dyrt för sin varugrupp men faktiskt värt varenda krona. Biotherms deodorant. Har ofta upplevt att kläderna känns lite ofräscha efter att man använt dom en gång. Deolukten sitter kvar och tillslut tycker man att allt luktar svett. Att man liksom blir immun mot Doven, Rexona, Barnängen osv...Rekommenderat pris på denna 215 kr, jag har köpt den på taxfree och kommit undan med ca 150 kr styck. Men skulle det bli kris så skulle jag godkänna ett belopp på 215 kr. Tittat endel på den här sidan med, har aldrig beställt. Kankse ett alternativ...

http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=713


Kommentarer
Postat av: soffan

jag fick ju prova den en dag...så jag är väl inte den som kan ge ett fullt sanningsenligt betyg, MEN den var bra och jag var fräsch som en nyponros hela dagen!

2009-10-09 @ 08:36:51
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0