Nyinflyttad

Apa vad less jag är på att packa upp. Kvar är nu att reda ut alla underkläder, strumpbyxor ja ni vet sånt elände. Nu får man oxå en stark längtan av att tvätta upp alla vinterkläder, underställ, vantar, halsdukar... då är det tur att vi har........................den här, tada!



Våran nya tvättmaskin. Släng in vad du vil, när du vill. Ja nästan i alla fall. Den här ska visst gå så tyst att du i princip kan tvätta på nätterna , synar jag dock men jag tvättar iaf till 22. Nu ska jag kolla till strumpbyxhärvan iaf. Sen kanske jag ser Wallander. Får se om jag orkar. Vaknade 06 imorse, trött som Skalman men kunde omöjligt somna om. Förresten kan ni aldrig gissa vad jag o pappa min såg utanför mitt gamla hus på Haga idag? En fasan. Hur ofta ser man en sån? ALDRIG. Den satt där på trottoaren och såg burrig och lamslagen ut. Jag blev blev nästan rädd för den var så stor. Usch,nä, jag tycker fåglar är äckliga.

Kommentarer
Postat av: soffan

fan va härligt med tvättmaskin...jag grååååter av avund! Å fint i garderoben haar ni fått också....gav mig inspiration att åtminstone vika till mina kläder i garderoben ikväll...

2010-04-19 @ 22:01:53
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Sarah

Den e sjukt fin! Hundarna kan slänga sig i väggen, det är tvättmaskinen som är människans bästa vän! :)

2010-04-21 @ 20:59:28
Postat av: S

ja att den är!

2010-04-24 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0