Fredagsfajt

Har suttit fast ett tag att borra upp de två tavellisterna i köket á 4 hål. Vi har väggar som är hårda som sten och kräver en riktig bauta borr. Det tog ca 5 minuter för oss att få allt på plats, sen tog det 5 minuter till innan tanten här ovanför ringde på dörren och sa att hon skulle ha gäster om 45 minuter. Jag sa.. det gällde fyra hål , det är klart, det är lungt. Hon malde på vidare om att jaaaa. det är ju ett ganska jobbigt ljud som inte är så trevligt när man har gäster. Då höjde jag tonen ett steg och sa det var 4 hål, det är KLART! Klagar hon en gång till över ett tillfälligt missljud så kommer jag att fortsätta borra varje dag och inte sluta förrän hon slutar röka när jag sitter ute och solar så att jag måste gå in. Kan inte lägga ut nån bild på hyllorna eftersom det ser skitfult ut på kort just nu. Blir kanske bättre när det börjar skymma och jag får tända några ljus. Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0