Så var det slutt

Det var det det.. bara att stämpla in 08.00 imorgon. Det bästa med semestern tycker jag är att det inte finns några egentliga måsten. Man stiger upp när man vill och behöver inte göra sig iordning för att kunna vistas bland folk varenda eviga morgon. Men tur nog så trivs jag på jobbet och har dom bästa arbetskompisarna som jag har längtat efter. Efter en vecka är man tillbaka i rutinerna och man har glömt bort att man ojade sig förra söndagen. (Lät himla posititvt det där va ? ..haha)

Idag har vi i alla fall gjort nått himla bra här hemma. Vårt förråd i hallen är en perfekt plats att stuva undan saker på som man inte vill ha framme. Sen kommer det till en gräns då man nästan blir på dåligt humör när man öppnar dörren dit in. Det låg säkert 20 påsar med för ögat okända föremål instuvade på hyllor och på golvet. Verktyg som man lägger ifrån sig snabbt på någon hylla och en massa annat löst skrot, två verktyslådor med typ 100 dubletter av varje verktyg. Nu är det rensat, sorterat och god ordning. Att det ska vara så förbannade svårt att hålla snyggt. Jag får återigen skylla på grundordningen, har man inte den så är det hopplöst. Får se nu så hur länge det håller i sig....

Over and out



Kommentarer
Postat av: Soffan

Har du glömt hur de var att ha semester?? Hoppas för jag ser inte framemot den 15 augusti...

2010-08-03 @ 21:35:37
Postat av: Eve (lyn) ibland

Vad skönt att bara ha haft ETT inskuffningsskyffe, jag har ett i hallen, ett i tvättstugan, ett i dressingroom, ett i gästtoan. Dax att ta tag :-)

2010-08-04 @ 18:45:34
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0