Gul eller röd?



Nu har dom fått mer plats. Större krukor och mera jord. Den i bakgrunden verkar lite skrumpen men jag hoppas att den bara är i chock efter det att jag varit och ruskat om. Hade så fint från början skrivit lappar om det var gul eller röd. Sen blandade jag ihop tre och sen började jag fundera om alla paprikor genomgår alla färger beroende på mognadsfas. Är det nån som vet? Kändes töntigt att ha lappar om så vore fallet så nu har jag tagit bort dom. Det får bli en överraskning! Nu ska jag iväg på en grej, Hej! 

Kommentarer
Postat av: soffan

vadå för grej? Jag har gjort samma sak med tomaterna...blandat ihop färgerna,nåväl tomat som tomat eller?

2010-05-11 @ 20:19:56
URL: http://z
Postat av: Mr H

Jag vill nog mer säga grön :-)

2010-05-13 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0