Äggklocka och tätningslister



Har insett att jag inte är en normalduschare, jag är mer som två tonårsbarn som glömmer tid och rum och skulle kunna stå i princip hur länge som helst i hur varmt vatten som helst. Den sanna verkligheten kan vara så att det är jag som orsakar våran höga elräkning men tanke på allt varmvatten jag värmer upp. Det i kombination med fönster o dörrar som är dåligt tätade kan alltså vara orsaken till jag inte ens vill veta vad det står på fakturan från Umeå Energi. Så nu ska vi se om två små saker kan bidra till någon förändring...


Kommentarer
Postat av: Soffan

alltså jag orkar inte att du har en äggklocka på dass...hahahaha....vilken tid är den inställd på??

2010-11-17 @ 16:30:20
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Sara

ja men va fan... jag glömmer ju tid oc rum!

2010-11-17 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0