Jag ska bara.. sen soffan!

Idag slutade jag klockan 18 sen skulle jag bara.... handla, fixa middag, tvätta, göra en tacopaj, prova ut en outfit, dammsuga, kolla in fejsbook o fastna där en stund sen skulle jag lägga mig i soffan. Nu är klockan 22.27 och jag har gjort alla dom sakerna jag nämt tidigare. Lite smått kvar.. jag kommer aldrig att hinna till soffan idag heller har jag förstått...
Imorgon kanske... för idag har jag ju gjort allt som skulle göras. Men då!!.... ska jag bara köpa alla dom julklappar jag mäktar med, .. borde även besöka iksu och färga håret. Vi får se .. kanske hinner jag till soffan.. skön är den i alla fall. Några gånger har jag faktiskt suttit i den :-)
Ni kan få se en bild ...

Kommentarer
Postat av: kattis

Hejsan!
Nu har jag varit inne och kikat. Vad fint du har det. Det var längesen jag var hem hos dig märker jag. Visst köpte du soffan i somras. Kasper har precis tuggat i sig ett helt sudd.....vad tror vi om det? Sjukhuset och magpumpning kanske? Kram!

2007-12-11 @ 15:46:44
Postat av: Brita

Hej hopp!!
Andra gången jag kollar in din blogg, fiin soffa. Har nu varit 2 ggr på din arbetsplats, men ingen Sara har synt till. Skall nog dit på fredag oxå, få se om jag har bättre lycka då.
tjingeling!

2007-12-11 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0