Regnfri fredag

Det har vart en lång vecka. Det har regnat så man har verkligen känt sig under ytan både fysiskt och psykiskt. Vet inte riktigt vad jag egentligen har gjort ... kanske därför det gått lite trögt. Det bästa hittills under veckan är mitt besök hos frisör med klipp och färgning av ett slitet hår. Idag var jag ledig så det blev lunch på stan, köpte en trevlig hylla att sätta ovanför skrivbordet, Björklöven - Modo match och ett kort besök på Invito. Känns verkligen att hösten tagit greppet nu när det blir mörkt alldeles för tidigt och folket börjar glesas ut på uteserveringarna. Ålderskris har jag också haft i veckan ... hugger på allt. När vi passerade ingången på Invito ville han se legitimation, o vad svarar jag ?? - Skojar du?? Nä sa han... Var rent tvungen att be halvt om ursäkt när jag gick ut därifrån. Jag ska ju väl ta det som en komplimang. Skämmes på mig!!

Nä nu blir det tidigaste kvällen i veckan tills sängs! Jobbet väntar imorgon 9.00 och sen en fantastisk fest!!

Kram o trevlig helg till er som jag inte ser!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Om det var så att vakten dessutom var i 18års åldern är det ännu roligare...=)

JAså du var där iaf-på invito- fast du inte skrev det i smset!

2008-08-23 @ 13:45:01
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0