September nära...



Inte någon sovmorgon idag inte. Vaknade av mig själv 8.20 och kunde då inte somna om. Då får man göra det bästa av situationen. Att lyfta över datorn till sängen var en omöjlighet för ett par veckor sedan. Nu ligger jag och skriver med datorn på magen. Mycket behagligt en lördagmorgon istället för att sitta i givakt på pinnstolen bredvid skrivbordet.

Ursäkta för dålig uppdatering i veckan. Har varit i Göteborg ett par dagar, igår gjorde jag helg. Vad som annars händer?
Idag ska jag försöka få upp en hylla ovanför skrivbordet, på stan en stund, och ikväll får vi se vilket dansgolv vi hamnar på. Söndag skiftar vi till september. Sommaren den vågade aldrig riktigt komma, höst är väl okej...

God helg!



Kommentarer
Postat av: Soffan

Ja alltså detta med sovmorgon man alltid ser framemot...Ja sover ALDRIG länge, men har kommit på att nöjet inte är hur länge man sover utan att vakna av sig själv o kunna ligga kvar i sängen utan att resultatet blir stress..Skulle ja sova till 12 skulle ja vara sur för att hela dagen gått..Men men fram för mer sovmorgon;-)

2008-08-30 @ 21:02:25
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: sanna

Heej Sara! =)

Så de är full fart på helgerna, får se till att de blir en förfest tillsammans snart! =)

2008-08-31 @ 22:50:55
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com
Postat av: Soffan

september du sa september det var.....

2008-09-02 @ 21:03:21
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0