Lagen om söndagen

Söndag... dagen då man enligt lag (?) inte behöver göra något särskilt. Nu sitter jag o ugglar i soffan med datorn i knät, varmt o skönt! Idag åkte gelenaglarna bort så eventuella stavfel som dyker upp på skärmen måste från och med nu skyllas på något annat. Hade tänkt Iksu imorgon för att skrämma igång kroppen igen efter vilan , men om jag har mer ont i halsen få det nog bli vårdcentralen istället och ett halsprov, Enda positiva med halsfluss är att de tar så jävligt ont att man vet att det är något som är mer på tok än en vanlig förkylning. Avvaktar tills imorgon... Nu blir det bok eller film!


Kommentarer
Postat av: kattis

Hejsan!

Tack för senast, klänning och lockar! Soffan våran fick många sovandes människor igår så jag tror att vi var på samma nivå kanske?????

Kramar

2008-08-11 @ 12:17:02
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: eve

hjärter dam!! var har du tagit vägen...uppdatering om umeålivet tack ;)

2008-08-16 @ 19:54:30
Postat av: Anonym

Såja nu har jag fixat en alldeles egen blogg=)

2008-08-16 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0