När snålheten bedrar tålamodet...

Jag köpte ett nytt headset till telefonen för två veckor sen vad gick det på 3-400? O det trasslar nått så (ursäkta språket) ini h-vete. Det finns ett trådlöst som kostar ca 800 jag blev lite snål så här i december men det får jag äta upp varje gång jag ska svara. Om det låter konstigt när ni ringer så är det för att jag ibland måste svara innan jag har trasslat ut skiten.
Tekniken är som sagt inte på min sida. Om ni tycker jag tar dåliga bilder nu så är det för att min vanliga kamera naturligtvis har drabbats av objektivfel. Har lämnat in den på rep o döm om allas förvåning så hade jag tagit en försäkring, så max 100 kronor kostar defekten! Imorse hade heller inte kupévärmaren gått vilket i sin tur leder till att förardörren är fastfrusen eftersom låset inte går  att få upp. Resultatet blir att jag får krypa från passagerarsidan arg som ett bi. Så idag har jag längtat efter våren JA!!!

Så imorgon kan det väl ändå bara bli bättre, jag ska börja med att växla till mig ett par guldtior så att jag får sola o sen håller jag tummarna för att jag får tid till att klippa luggen.

God nighti!

Kommentarer
Postat av: soffan

Hoppas du haft en mera lyckosam dag idag!

2008-12-10 @ 20:27:34
Postat av: kattis

hoppsan! Ska man passa sig? Håller tummarna att allt fungerar imorgon. Sen tycker jag att du ska njuta lite av den kalla luften!

Puss

2008-12-10 @ 21:07:46
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0