Att lära sig något varje dag...

Idag var Bridget ute på spaning igen.... på väg hem från jobbet. Plötsligt blev det becksvart... visade sig att när bilen stått o blivit varm hade snötäcket på taket, lossat på sig.. när jag bromsade in i rondellen kom snön glidande neråt o packade fint ihop sig på framrutan..Aaaaaaahhhhhh!! Paniken infann sig på en halv sekund. Turligt nog kunde jag med min längsta hals någonsin titta längst längst upp genom framrutan och ta mig till närmaste parkering för att skrapa bort snömuren. Så idag lärde jag mig,slarva aldrig med att sopa biltaket...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA....du e för skojjig du!!
Tur att de gick bra...
Ät inte gul snö, men sopa bort alla snö från bilen!
Puss

2008-01-21 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0