Mitt löfte...

Jag avgav ett nyårslöfte om att äta tre frukter per dag.. ni skrattar åt mig men jag har misslyckats fler dagar än vad jag lyckats. Jag skäms, det är säkert ! Jag fattar inte hur svårt det kan vara....jag kanske måste gå ner till två nu i februari så får jag lägga på sen...

Snöoväder på gång.. nervös över vad man kommer att vakna upp till imorgon bitti. En bil som inte syns pga av all snö? Vad jag med säkerhet vet är att jag snart måste besikta bilen så att Pappa inte beslagtar den och anmäler mig för vanvård..

Dagens dissa...

* Ni som står tjyvställer er på våran parkering på jobbet  för att " jag skulle bara....

.. och hissa...

* gör jag min pappa som fyller år idag !!



kram o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0