Hembesök



Har varit hemma ett par dagar hos mamman o pappan. När jag är hemma sover jag obegränsat o äter även så. I ett stort kök som hemma kan man göra stora bak och andra goda saker. Bullar av en liter, mormorssaft och PALT! Mamman har varit dålig på att leverera palt på sista tiden men när hon hörde att jag brukade köpa denna mat blev blev hon förfärad och det tog även fart baki pappan som sprang ut och hämtade potatis, skalade, kokade, pressade och sen fick mamman lära upp mig. Onsdag åkte vi på loppis, i en liten liten by som heter "Hej" . Rätt nöjd på vägen hem med några trevliga fynd. 3  tavlor, glasasietter, en gammal kakburk mm . Mest nöjd är jag nog ändå över halsbanden för 10 kr styck!

         


Kommentarer
Postat av: kattis

Lotustallrik ser jag allt. Loppis är ju inte dumt. Hela vårt garage är ett stort loppis nu.....

Kram från mej!

2008-07-28 @ 12:01:28
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0