Goda saker att äta

Min pappa frågar alltid när han besöker mig och ska dricka kaffe på morgonen om jag har några digestivekex. Svaret är alltid nej för har jag hemma så äter jag alltid upp...men igår var jag tvungen att köpa fastän min pappa inte är på väg hit. Så nu ikväll ligger jag på golvet, lyssnar på Ronan och bloggar med ett kopp te och några kex...
Andra goda saker som man kan äta är Club Sandwich på Lottas, grillat på egen grill, hamburgare på Max o smörgåstårta. Det bästa, eller nu när jag ser det på print. det värsta är att jag har ätit allt detta här i helgen. Men en viss Jonas sa en gång.. " Gud va roligt med tjejer som äter" något som de här flickorna alltid har gjort och kommer att göra i framtiden, i alla fall jag... tydligen...

Om ni undrar varför jag ligger på golvet och skriver ikväll så är det för att jag skruvat ner mitt gamla skrivbord och ska ta upp det gamla nymålade imorgon!

Annars har det bara vart bra i helgen. Lottas , Bishops och O´learys i fredags, jobbat lördag o sen fest och Rex som kommit igång med sin högtid, Sommaren!

  Mycket att välja på.. allt från kaffe till Minttu    


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej!



Jag och lilleman väntar med spänning på att det svarta skrivbordet ska göra sin stora entré i bloggen! Ska bli riktigt kul att se hur fint det blivit. Kram Therese och Wille

2008-07-01 @ 09:15:30
Postat av: kattis

Du verkar inte bara äta gott utan även ha lite kul!

Kisskiss, back in town!

2008-07-02 @ 19:49:24
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0