Update

Nu ligger jag efter igen...eller jag satt iofs här för ett par dagar sen men då höll de på att flytta bloggen så jag tog mig inte in. Förra veckan var de hundra händelser, men det var vansinnigt roligt!  Sofie & Hasse kom upp på torsdagkväll, jag blev förpassad från min stora säng men det var det absolut värt :-) Fredagkväll käkade vi middag på Lottas o sen mys på Invito. Lördag var det 30x3 kalas, mycket trevlig tillställning om jag får säga det själv!! Har lagt ut bilder på facebooken för er som inte sett. Lördagnatt och söndag-dag var det gråt i omgångar pga av alla avsked som ägde rum. Det här året kommer att gå till historien och jag lovar er att det är inte färdiggråtet än på långa vägar...

Annars så har jag hunnit med att vara lite förkyld, trodde min trumhinna skulle sprängas när jag landade i torsdags, smaken har varit ur funktion, något av det mest urtråkiga som finns men nu är den tillbaka och jag är nu sjukligt godissugen. Iksu har jag inte besökt på två veckor så idag slet jag ut mina hantlar ur garderoben. Promenerade med Vindeln igår kväll och testade höjdskräck på gamla cykelbron.

Glöm inte... att utnyttja ljuset på kvällarna, det vänder snart!
Tipsar även om en gammal klassiker... Carolas gamla " Det regnar i Stockholm"

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0