Sundsvall

Kent är fortfarande ute på sin Vinterturné. Vi åkte på den första vårturnén i helgen ner till Sundsvall för att se dom spela ute i Timrå. Jag, Eva och Jon åkte ner till Per på Fredagkväll spred snabbt ut oss med alla våra saker i hans lägenhet som han nyss fredagsstädat. Stackars! Men vi har väl ändå mest vart ute och ränt! På stan och stillat jajjas shoppingbehov, ätit gott för att stilla vårt matbehov, och sen på Oscars för att stilla vårat partybehov ;-) Kentkonserten var grymt bra, och Eva är fortfarande gråtfärdig för att vi fick höra Utan dina andetag!
Hemresan igår var en kamp mot långtradare, slask på rutan och trötta ögonlock... Mat skulle vi äta i Ö-vik och en av dom största frågorna i min o Evas värld just nu är ... Vad  f-n äter man om man vill ha mat snabbt och INTE vill ha korv eller hamburgare som vi ätit några gånger tidigare under helgen??!!? Vi höll på att ge upp men tillslut hittade vi färdiga sallader på Statoil. Tack!!

Väl hemma i Umeå var det lättare att ta sig fram med båt än med bil... Stan låg och ligger i princip fortfarande under vatten!!  Nere vid Tvärån höll vi nästan på bli ståendes i vattenmassorna. Nä så nu ska jag plocka fram mina nya gummistövlar och försöka hålla humöret uppe för mycket vatten betyder också att det smälter och att våren är på väg ;-) 

        

Kommentarer
Postat av: eva

vad säga... lycka :)

2008-03-10 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0