Solen och jag

... är verkligen inte like this!! Hela förra veckan gassade den ända fram tills dess att jag var ledig på söndag och nu i veckan har vi inte heller haft någon större kontakt. Idag skiner den och gissa vart jag är på väg...
Hittade äntligen igår ett par pilotbrillor precis som jag vill ha dom så jag hoppas verkligen att jag får tillfälle att använda dem!

Inget uteliv ikväll är det sagt, vi får se... ofta sägs det saker som inte menas

Något att längta till..

Ha en bra dag!

image75

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bettnäs...det är inte såå länge kvar ändå...eller??Kommer väl upp nån vecka o steker(B-)) där i vanlig ordning=)//sis

2008-05-04 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0