Från Malmö i söder...

I måndags längtade jag hem redan när jag kommit genom säkerhetskontrollen. Idag är det söndag o jag skulle nog kunna vara borta ett par dagar till. Vi får väl se om jag ens tar mig hem. Det blåser som säjtan här, vaknade inatt halv fyra av regnet som piskade mot rutan. Nu är det sol o fint men det blåser kraftigt så vi får hoppas att planet är ännu kraftigare och tar sig iväg. Annars då? Jo Malmö är en trevlig stad, först o främst för att jag har Sofie Therese Karlsson här, sen har vi oxå shoppat en hel del trevliga saker. Märkligt o tur nog så har inget kostat över 300 kronor, därför har vi kunnat handla många saker ;)

Jag vaknade klockan 8 idag o sitter o smygskriver i soffan. Igår trodde jag att jag drabbats av någon sällsynt allvarlig sjukdom, jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv!! Som tur är tror jag inte att det är så allvarligt, jag tror snarare att jag lyckats slappna av i fler dagar än 1 så sömncentrum tror att det ska få ta igen all sovtid som gått förlorad. Kan bli svårt. Det är som med så mycket annat, gjort e gjort så man utgår från nuet och gör det bästa utifrån det!

Happy Sunday


Kommentarer
Postat av: soffan

Är väl fantastiskt att du kan slappna av här, vill ju att du ska känna dig som hemma!! Hoppas nu resan går fint!

2008-10-19 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0