Värme från källaren

Trots att jag enligt mamma har varit tjurig sen jag föddes är finns det en sak min tjurskalle aldrig har klarat av... att löpträna. Rent ut sagt skittråkigt tycker jag att det är. Då gäller det att som med ett barn komma runt problemet och lirka.  Vid I 20 skogen finns en hinderbana. Den tycker jag om. Man ser slutet, du vilar en stund, dricker en klunk o sen känner att jo du, du orkar minsann ett varv till. Helt perfekt att utmana sig själv lite lite till!

Inatt var jag uppe och irrade vid fyratiden. det var 0.9 grader ute. Ikväll hämtade jag med glädje upp mitt duntäcke från förrådet. Det är kallt att sova själv. När jag hade haft det ute på vädring följde en nyckelpiga med in...våga inte säga något annat än att dom för tur med sig, det där med måsskit är trams... men nu kanske  ;-)

Sen kom jag på det alldeles försent igen... ska till tandläkaren på måndag och tror ni jag har kommit ihåg att använda tandtråd regelbundet, knappast...

God natten!


Kommentarer
Postat av: Soffan

HRm...tandläkare..Med en svärmor till tandhygenist var det nästan pinsamt att gapa för henne..Men hon misstänkte inget=)Dock erkände efterhand att ja använder tandtråd ungefär ja säg...10 ggr per år-MAX!Dock tror ja att eltandborten gör succé!

Good Luck!

2008-09-03 @ 16:04:36
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0