Veckans dissa

Något av det absolut bästa som jag vet är att duscha riktigt riktigt varmt och riktigt riktigt länge. För en timme sen trodde jag att jag skulle få göra det... Nu är jag irriterad i hela kroppen och genomfrusen. Det fanns inget varmvatten. Hur fan kan dom låta bli att förvarna om sånt. Har man varit och tränat är det obligatoriskt att duscha efteråt så nu känns det som att jag har badat o tvättat mig i en kall sjö.

Läste på VK att Umeå Energi uppdaterat om avbrott kl 21.20 igårkväll på hemsidan. Tror dom sig ha så många besökare på den sidan att som inte behöver informera på annat sätt.. SPÅN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade väl glömt att elda innan..som på den gamla goda tiden!=)Det var ju bättre att duscha när pannan stod på 80 än på 50 när vår kära far påstod att det gick bra att duscha...Var iaf inte varmt mer än 2 minuter, och det funkar ju inte...iaf inte när de gäller det sjuduschare(kan man säga så??=)

2008-09-03 @ 16:06:36
Postat av: C

Hörde att alla på haga o sandabrånet skulle ha vart utan..men vi duschade så varmt så varmt..hihi

2008-09-04 @ 18:09:49
Postat av: C

Fast skrattar bäst,som skrattar sist. Snart har vi ju ingen dusch i vår lägenhet att värma oss i...snyft

2008-09-04 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0