Att suga luften ur något

Ett av dom sämsta köpen jag gjort på Nolia är en vacumsug till bröd, bullar o annat som ska frysas. Du kan lika gärna använda munnen. En av dom bästa köpen på Nolia gjorde min Mamma i år. Vi fick ett par vacumpåsar som man packar i täcken, kuddar och annar som är skrymmande och fluffigt. Förslut påsen och sug ut luften med dammsugaren. Det här är ta me fan det smartaste jag hållit i min hand. Nobelpriset skulle den ha som kommit på det...

 FÖRE


 EFTER

här i är mina två stora golvkuddar, två täcken o tre vanliga kuddar. Finns på Classes...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Galet smart! :)

2009-08-29 @ 08:33:10
Postat av: Soffan

jade jag köpt min ananas-skruv på Nolia hade den också legat på topp...men den har mamma köpt på konsum. Men känns som en sån Nolia-grej!

2009-08-29 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0