Bentrötthet

När man har jobbat i 8-20 gör man som följer när man kommer hem...
Tvättar omedelbart bort sminket så du kan gå och lägga dig när du vill, sätter dig o fåtöljen och slänger upp benen på det mjuka skinnet, läser bloggar och skriver kanske ett eget inlägg. Kollar andra händelser på datoren samtidigt som du fikar sockerkaka och ett stort glas mjölk. Sen kommer man nog inte att vara vaken så länge till, för imorse vaknade jag kl fyra. Gick på toa o sen kunde jag fan inte somna om. Som en pancho vid 31? Jag ska lägga mig tidigt, hörde ungdomarna poppa i lägenheten bredvid. Har dom fest efter 22 så dör jag på riktigt..

.


Kommentarer
Postat av: Stina

Håller tummarna på att de inte poppade efter 22, både för din o deras egen skull...ler

2009-08-04 @ 23:01:41
Postat av: Soffan

de där med sminket är väldigt smart.....för förbannat jobbigt är det att tvätta sig, återigen...

i-landsproblem!

2009-08-05 @ 08:01:52
Postat av: Soffan

Alltså jag menar att jag tycker det är jobbigt o skrattar åt mina bekymmer..

2009-08-05 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0