Flå´t

Men hej! Nä jag har inte glömt att jag har en blogg. Eva säger att hon börjar få upp felmeddelande när det gått för långt mellan gångerna. Flå´t .. jag hade tänkt skriva mer idag men jag är trött som ett as. Åkte bussen upp till Piteå 05.45 imorse... fyra timmar upp, fyra timmar hem = 8 timmar att sitta på arslet. Inge vidare för en överrörlig som jag! men jag gnäller bara lite. Stackars Jon sitter fast på flygplatsen i London, värsta snöovädret på 18 år upplysningsvis för er som missat nyheterna idag,tyyyyypiskt !!!

Kommentarer
Postat av: soffan

åh ja tack stackars min syster som har 40graders feber.......som hon inte haft på mer än 18 år!!

2009-02-03 @ 11:43:51
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0