Rörelsefrihet i en 1:a på 43 kvm

Som tidigare bekant har jag gått ut med att jag hatar sladdar, det trasslas o jävlas. Sladden för att få tillgång till Internet är alltid för kort när man vill bära datorn med sig trots att den mäter 10 meter.( Uttaget är malplacerat). Men nu äntligen har jag en router som ger mig rörelsefrihet i nästan det oändliga, eller nja, i alla fall i lägenheten. Ikväll har jag bakat en smarrig paj och snackat med Eva i webkameran samtidigt... Lovely!




Fastnade för det här receptet på baksidan av gräddfilspaketet.. Kanske??




Ikväll ska jag var vaken länge, sista dagen som 30... Shit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Laxen lät god, säg mig vem gratulerade dig först på födelsedagen=)

Du kan säkert ta med datorn utanför ögh också om de mot alla förmodan skulle komma på att du vill hälsa på din festprisse till granne!

2009-01-07 @ 16:16:42
Postat av: Soffan

dwet var ja som skrev..

2009-01-07 @ 16:17:32
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: kattis

43kvm är alldeles för litet för en böna som du! Tycker att det är dags för dig att bege dig ut på bostadsmarknaden nu när du har ett 8-5jobb!!!!

Tack för fikat!

2009-01-08 @ 22:17:52
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0