Tack alla gull...

Måste säga att jag tycker vintern är ganska tråkig och enformig... iaf när det angår vad du ska klä dig i för dagen. Säg att du har en dålig hårdag eller känner dig allmänt glåmig o trött i ansiktet och ska in på stan. Det kan man oftast åtgärda genom att ta på dig en tröja du tycker om eller ditt favorithals/armband. Men vad fanken hjälper det när du tagit på dig den svarta vinterjackan som du bär var dag. Nä skittråkigt om ni frågar mig...

Tur att jag nyss hade födelsedag som lyfte humöret ;-)  Pengarna som ska användas till mitt nya headset rullade in från brudarna, Sofie o Hasse. Jag köpte det idag , ska bara laddas...Mamman o pappan och mormodern vet också att pengar är välkomna, men vad fint jag ska köpa för dom återkommer jag med.



Maria hade läst min blogg och ist för att bidra med ett recept fick jag en hel bok. Evelyn hade shoppat ett presentkort på Mio där det visst finns en fin "accessoaravdelning för hemmet" Perfekt nu till våren när man vill kasta ut allt gamm.
Finaste tulpanbuketten från Johanna och Kattis från favortitblomstershopen på Berghem. Malin och Tessan smyckade mig med ett armband som redan är mitt favorit. Love, hope,& Joy!!  Tyckte flickorna passade bra.... 

       

 Så tack alla gull för dom fina presenterna!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsågod :) Tror jag ska lyxa till det med en egen fin tulpanbukett hit hem också. Får väl köpa en själv...

2009-01-10 @ 10:03:15
Postat av: Soffan

Du verkar ha haft en riktigt bra födelsedag...

Great att du köpt dig det tanken med pengarna var så de inte spenderas på schlagerklubben;-)



Du kanske skulle köpa en röd vinterjacka nästa år o se om vintern blir roligare då...Fast eg är jag väl beredd att hålla med. Tur de snart är vår;-)

2009-01-10 @ 11:00:35
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0