Muller muller

Det var inte så jättefestligt just då men så här i efterhand kan man småskratta åt den panik som utbröt på Bettnässand idag. Kände några regndroppar men som vi i det längsta ignorerade, sa att vi skulle börja förbereda för flykt och i samma stund orden uttalades var det försent! Det öste ner, öste!! Inatt åskade det och inte av den lilla kalibern. Det sköts även några blixtar.. rätt nära var det också! Inte lika allvarligt som ovädret som var förra sommaren vilket jag aldrig kommer att glömma. Då var jag livrädd. Nu var jag medelrädd.

Nu är det varmt som f-n. I min takvåning var det 30 grader. Där går det inte leva , tro mig!


Kommentarer
Postat av: carra

Haha, ja lite kul va det allt! Nu har vi slagit rekord, har 31 grader inomhus!! GALET!!

2009-07-01 @ 18:32:58
Postat av: soffan

hörde om bettnäskaoset...haha!

Kan gissa att du stod i givakt inatt...

HATA ÅSKA!

2009-07-01 @ 22:23:40
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0