Pannkaka



Jag vet nu varför det egentligen kallas pannkaka. Det som skulle bli den enklaste middagen på länge blev  något helt annat. Degig blev den. Försökte göra en felsökning på problemet och misstänker att man bör använda annan mjölk än lättmjölk. Men efter många jävla om och men så stod tillslut maten på bordet, och med hemmagjord jordgubbssylt, vispad grädde och ljus så blev det ganska så mysigt ändå.

Annars har det idag varit en dag då Michael Jackson begravs, jag har tvättat, till och med sånt som legat länge o väntat på handtvätt, regnet har formligen öst ner och demolerat stora delar av Västerbotten, och till och med en sån som jag har haft lockigt hår.

Nu ska jag se vad som händer på skansen. Hör redan nu att fler än jag borde fäkta emot när dom får mikrofonen för nära munnen...

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Carra

Såg ju jättegott ut! Vi hamnade framför tvn idag..var dokumentär om M Jackson heela dagen, fast det var rätt bra!

2009-07-07 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0