The end

Nu är det slut på friden. Imorgon är det tillbaka till jobbet. Sammanfattningsvis... första veckan var toppen, sol o fint här hemma. Andra veckan var en katastof. Det regnade floder. Som att någon öppnat kranen. Tredje veckan i Turkiet var avgörande för sol och värmebehovet. Trodde stundvis att vi landat på solen, för så varmt var det. Hos mamma o pappa får man softa, äta och vila upp sig och känna på total tystnad när man ska sova. Sofie o Hasse har varit uppe och hade tyvärr även denna gång bokat returbiljett till Malmö. Avslutade ledigheten med att fira Tobias födelsedag ute i Norrmjöle och sen partyparty igår! Rex går an på sommaren måste jag säga. Resultatet av semestern är en kosthållning som skulle få Anna Skipper att darra. Men som jag sa innan så på ledigheten får man äta vad man vill när man vill. Ska avsluta kvällen med rester från igår, prinsesstårta, jordgubbar från Täfteå och några perfekta ostkrokar uppblandat med lite dillchips. Nu när hösten kommer så kommer jag bara att leva på naturens skörd...Barkbröd och rårörda lingon!

Mvh Svampen


Kommentarer
Postat av: Norrlandsliv

Rätt inställning! Så där har jag också resonerat under semestern. Man SKA få njuta då man är ledig. :)

2009-07-27 @ 23:32:40
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/
Postat av: Soffan

Du vet väl att returbiljetten bara tog oss till sthlm,vart vi hamnar härnäst är det ingen som vet ingen som vet...

2009-07-28 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0