Plötsligt händer det...

Jag har vart i Luleå ett par dagar... En nyöppning var på gång så vi har jobbat som idioter från Lördag till Onsdag. Kom hem halv tio igår kväll o kröp isäng inte långt efter. Sen imorse upptäckte jag den ... jo jag skulle nog kalla den vår ;-)Istället för Snöluddor kunde man ta ett par trevligare svarta stövlar och ÄNTLIGEN lämna vinterjackan på galgen. Gå till bilen i skinnjacka o solglas och köra till jobbet på bar väg, spela hög musik.. ja ni fattar!! Jag kan ha lämnat ifrån mig ett litet vårskrik t o m...

Imorgon är det verkligen äntligen fredag.... Ett sista ryck på jobbet o sen en efterlängtad fredagkväll ! O säg vad ni vill men nu är det spännande i Let´s Dance! 

     

Kommentarer
Postat av: Norrlandsliv

Liten utmaning på min blogg. ;)

2009-03-20 @ 17:19:47
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0