Trött måndag



Svårt var det då att inleda detta inlägget. Jag har en trött måndag idag. Sista gången jag går ut på lokal samma helg som vi ställer om klockan! Energireserverna var inte fyllda på måndagsgympan idag. Sorry tjejer.. Jag pinnade iväg på en rask promenad innan middag ist och fortsatte på ljudboken. Nyss betalat räkningarna o tittar på Ballar av stål. Imorgon är det 8-20 dag så det börjar vara dags att borra ner huvudet i kudden. Jag återkommer imorgon, förhoppningsvis med en bättre inledning och ett bättre avslut!  Måste bara säga det godaste och mest onyttiga jag har ätit i helgen. Cheeze balls till söndagstv:n och Mozarellasticks till nattamaten på Max, men så sjukt gott!!


Kommentarer
Postat av: kattis

Jamen så extremt långt mellan inläggen, funderade där ett tag på att sluta läsa. Men du vet ju hur jag är, den som väntar på något gott!!!

Puss på dä

2009-03-31 @ 20:38:59
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: eve

jag vet inte vad felet är...men jag får nästan bara upp felmeddelanden... ;) Har du nån aning ;)

2009-04-01 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0