Ser du stjärnan?



Gick förbi bibliotekscaféet idag o tänkte.. förbannat snygga stjärnor. Vi hade redan köpt så jag kände ett litet stygn av besvikelse. När jag kom närmare fönstret inser jag till att det ÄR en sådan vi redan köpt, småsprang med nöjda steg till bilen för att få komma hem och fixa advent! I påsen i handen hade jag den största och dyraste tomten jag någonsin köpt.. 300 kronor. Han kommer på bild en annan dag! Är just nu nyklippt men osminkad så det blir det inte heller några bilder på. Hann även med tandläkaren idag, stygnen i munnen är väck och smärtan börja avta äntligen!

Hoppas ni får en mysig 1:a advent, det ska bli kallare så vi håller tummarna för stämningsfull snö!

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha.. grattis vännen! Tror vi har lika vackra stjärnor i jul nu ;)

2009-11-29 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0