Jamen läs o tryck!

Ibland kan man ju bara reta ihjäl sig på saker. O just nu är det betaldosorna på jobbet. Dom är så inihelvete otydliga att kunderna inte förstår. Vi har skrivit en lapp på, betalkort först, eftersom problemet undviks på detta sätt. Men vad händer? Då kommer frågan, ska man dra betalkortet först? Jamen go lust jag har att skrika, JA DET ÄR JU SÅ DET STÅR ANNARS SKULLE VI VÄL INTE SKRIVIT DET! Det låter som ett världsligt problem men när jag måste dra en förklaring till 9 av 10 kunder som betalar med kort så finns det inget tålamod. Jag har börjat föredra kontant betalning. Jag är så le o sugen på kakor att jag ska lägga mig och låta den här dagen ta slut. På torsdag ska vi åka till Malmö, hurra säger jag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha, det där känner jag igen! Skönt att man slipper tjata om det där på ett tag nu ;-) Bra att du tror den kommer imorrn, de låter bra!! Jobbar du som dekoratör fortfarande?

2009-09-15 @ 22:57:10
URL: http://emmanem.bloggplatsen.se
Postat av: kattis

Varför tjorva till det för tanterna? Har det varit medmera först i 100 år varför kan det då inte vara i hundra till???????

2009-09-16 @ 18:28:31
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: soffan

jag säger också HURAA HURRA HURRA!

2009-09-16 @ 20:43:00
Postat av: Sarah

HAHAHAHA! Är du less på det, tänk då hur less jag är?! ;P Kan vi inte ha nån typ av info på en neonskylt som blinkar så de kan ifrågasätta den med, om de ens ser den?

2009-09-17 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0