Rånade på Dragonens hälsocentral

Ja helvetesveckan pågår fortfarande. Några frågor så här en lönefredag som denna...Av vilken anledning är det avgiftsbelagd parkering på Dragonens hälsocentral dygnet runt? Jag är jävligt intresserad av svaret just nu eftersom jag inte kan tycka att det faller sig särskilt naturligt. Att sedan 85% av bilarna som står på parkeringen har fått likadana böteslappar är enligt min åsikt ett bevis på att det är dåligt skyltat. Antar att jag kommer att måste göra en liten skrivelse till Upab. Nästa fråga är vart bötespengarna går... jag gissade på Lapplisornas personalfester, på den här parkeringen gick dom nog igång ordentligt ikväll. Som att hitta ett orört kantarellställe! Sofie trodde att det skulle gå till Victorias bröllop. Bra förslag! Nån som har fler? Jag blev i alla fall så irriterad att jag var tvungen att öppna ostkrokspåsen som vi skulle spara till imorgon...Ja det var den här dagen. Kan ni tro att man börjar bäva inför nästa?


Kommentarer
Postat av: Carra

Åh ostkrokar!! Du åt väl inte upp alla hoppas jag?! :)

2009-09-26 @ 10:44:40
Postat av: Pinglan

Förmodligen samma fascister som härjar på Gå & Löp-parkeringen utan önskemål från oss. Lite paff har man väl blivit när man nån gång tvingats jobba kvällstid, och fått en fet bot när man stått på VÅR EGEN parkering... den har INTE betalats, skall tilläggas! ;-)

2009-09-26 @ 14:06:30
Postat av: Nina

Ojoj, TUR att de inte var i farten förra onsdagen för då stod då jag där kvällstid utan att betala... med motiveringen: det borde inte vara avgiftsbelagt den här tiden!

2009-09-28 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0