Push push

Jon är den bästa på att hitta partylåtar !


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag svarar häär :)

jag har en jätte läcker grej jag ska göra om min "inredningskunniga" sambo går med på det ;) Jag ska bygga en hög sängkarm med infälda sänglampor och fästa en glasskiva som går ända upp till taket. Bakom den ska jag ha ett ganska stort mellanrum till väggen och där ha en stor garderob, kroppsspegel och en fotölj med läslampa. Detta ska bli min lilla Walk in och myshörna. Jag hoppas du förstår vad jag menar, Wie :)Jag hoppas bara att min bild i huvudet blir realistisk med rummets yta, man blir lite lurad av klädkammaren och dess storlek. Kanske att det ser helt galet ut. Haha ;)

2010-04-13 @ 10:37:31
URL: http://isabellpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0