På min 8:e adress



Nu har vi ett nytt hemma. Därav bloggtorkan som jag ursäktar. Vi fick nycklarna den 15 mars då även insatsstyrkan som skulle hjälpa oss renovera väggar o tak anlände. Min far var i högsta grad inblandad.
Alla tak är målade, alla väggar tapetserade och två nya golv klickade. Följande lördag gick flyttlasset och vi har väl kommit i någorlunda ordning. Vi funderar på hur vi ska inreda hallen och klädkammaren på bästa sätt men veckans projekt handlar kort och gott om lister. Bilder kommer när några fler pusselbitar fallit på plats. På tal om plats så har vi nu även en uteplats där jag ev kommer att bosätta mig nu när solen börjar gassa. Där kan man läsa en bok, lapa sol, sätta lite frön ja nästan vad som helst.

Påsken spenderade vi i inlandet där solen visade sig från sin bästa sida en heldag samt två eftermiddagar. Vi har ätit en massa god mat o karameller så nu är det läge att gå på sockertox. Saltet är en annan sak och nu är jag lämnad ensam hemma med en öppnad ostkrokspåse. Skitbra.. verkligen!


Kommentarer
Postat av: kattis

Men oöppnad får du stå emot och öppnade dom slänger man!!!!!!

Tror att ni har det väldigt fint och mysigt!!!

Kram på dig!

2010-04-06 @ 08:33:16
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0