Nyheter

På hösten börjar man alltid fundera på vad man hade för sko förra hösten. Jag minns då aldrig, vet bara att dom man har för tillfället antingen är för varma eller för kalla. Idag hittade jag dom jag ska ha denna hösten... och ett par billiga luddor som kan bli skön att ha sen.



Tur att lönen dyker upp imorrn ;)

Sen blir jag inte tuffare än så här... örhängen med en liten, liten döskalle på. Vi har fått in många fina accessoarer på jobbet nu. 39,50 för dom här. Är två berlocker till på varje ring med dom plocka jag bort idag. Kanske är jag lite mer romantisk imorgon och sätter dit hjärtana.


Kommentarer
Postat av: soffan

snygga! jag vill också ha sådana tossor att hoppa i...om det nu blir vinter i malmö i år igen, kan man aldrig veta...

2010-08-24 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0