Just nu

...försöker bäbisen att tränga sig ut genom magen.. typ vid naveln. Eller också vill den göra oss påminda om att det inte är länge kvar nu.. inte länge alls. Meddelandet lyder: tvätta upp mina kläder, hämta min vagn, sy det du ska, köp hem lite blöjor och det andra som saknas, träna på att andas och att slappna av för jag kommer inte att komma ut obemärkt. Pappa och morfar ( blivande) har iaf fixat en skiva inne i badrummet där ditt skötbord ska ligga och jag har klätt några korgar med mitt nya favorittyg, rutigt för att försöka ha ett organiserat kaos på skivan i framtiden, har redan nu sett hur praktisk den är att lägga ifrån sig saker på...




Kommentarer
Postat av: Monica

Så fint du gör med vilken symaskin? Du har ju många att välja på.

2010-12-08 @ 19:11:06
Postat av: Soffan

det blev ju skitbra med skivan där!!

2010-12-08 @ 22:17:12
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ni verkar vara väl förberedda.Lycka till i fortsättningen!

2010-12-08 @ 23:50:51
Postat av: Sara

Det här blev slutligen sytt med Pfaffen som blev samarbetsvillig igen!... o visst blev det bra med bänken! så här i efterhand föstår man inte hur man kunnat klara sig utan?!

2010-12-09 @ 08:21:32
Postat av: Vilgot

funkar ju bara finemang att byta blöjan på!!

2010-12-11 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0