År Tjugohundranio

JANUARI

vill jag minnas att man kände sig lika blek o glåmig som man gör just nu...

FEBRUARI

Då klippte jag av mig det här...




MARS

då kämpade en icke läsare som jag mig igenom sista boken... lyssnade mig igenom sista biten



APRIL

Jag tror det knappt själv men var är den här bilden knäppt. 26 april. Äntligen vår!

 

MAJ

Så köpte jag dom här fina krokarna till hallen som jag skulle tapetsera om...Det blev aldrig av.



JUNI

Åkte vi till Malmö och sedan en tur på Österlen och firade mamma som fyllde 60 år. Supertrevligt om jag inte haft tandvärk och inflammation i munnen som jag nästan trodde skulle få dödlig utgång. I slutet på juni hade vi värmebölja. Sommaren var här och man kunde äntligen koka saften som ska finnas på sommaren.



JULI

Semesterdagarna tickade på och regnet öste ner. Vi åkte till Turkiet och solen. Sjukt varmt var det!



AUGUSTI

Jag flyttar...och städar, och städar, och städar, och städar.



SEPTEMBER

Så åkte vi och hälsade på the popcornlovers i Malmö



OKTOBER



Nu köper jag min första orkideé. Den är idag utan blommor och försöker återhämta sig.

NOVEMBER

Drog jag min första, och jag hoppas sista, visdomstand. Jag levde på 600 grams Ibumetin i en vecka.
Sedan jag återhämtat mig började advent närma sig.



       

DECEMBER

Så längtade jag hem till byn för att fira jul och nyår med familjen...



Kan inte annat än ge 2009 ett mycket gott betyg. Det har hänt både det ena och det andra men bäst av allt för mig är ändå att jag hittat kärleken. 2010 har börjat och ingen vet hur det slutar, rätt häftigt ändå va? Man vet inte mycket om vad som ska hända i framtiden... inte ens imorgon egentligen ;)






Kommentarer
Postat av: soffan

äntligen!! Vilket år va...kärleken kom och de långa håret försvann så även en tand! Vi var popcornlovers 2009 och lär fortsätta med det om inte ostkrokarna tar överhand nu...Välkomna ner på fler äventyr i söderns land....NI får skynda på, man vet somsagt aldrig vad som händer under 2010!;-)

2010-01-25 @ 20:49:56
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Carra

Händelserikt år, men ett ännu mer spännande år framför oss!! Längtar till att få höra många glada nyheter! :)

2010-01-25 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0