Ett nytt år

...firade vi in igår, vi åt en smarrig trerättersmiddag och spelade Buzz och Guitar Hero till dessa att fingrarna blödde. Men inte så mycket gitarr för min del för jag ÄR verkligen kass. Men jag har inte tränat så mycket så jag skyller naturligtvis på det. Annars så lunkar det på som vanligt här på landet. Vi roar oss med aktiviteter som håller oss på en rätt så låg hjärtfrekens...sover, äter, fikar, spelar alfapet, promener. Hur mycket har det snöat hemma i stan sen i onsdag? man läser och funderar. Någon som mätat? Marit?


Kommentarer
Postat av: Norrlandsliv

Haha, ja jag har inte mätat men väl tappat räkningen på hur många ggr jag har tagit fram spaden! Jag ska inte säga att jag börjar bli less på snön, för den är mysig. Blev vackert puttad i en driva nyss ikväll. Kan rapportera att snön är mjuk och fluffig! :)

2010-01-02 @ 00:39:28
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tillräckligt så att bjärven inte tog sig upp för backen, när han skulle åka hem efter nyårsfestligheterna.

2010-01-02 @ 09:23:33
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/
Postat av: Jajja

Tackar för rapporterna, då vet jag ungefär ;-)

2010-01-02 @ 13:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0