Vi flyttar



Igår packade 7 grabbar, in vårat hem i den här lastbilen...



Sen körde vi till våran nya adress. Aldrig någonsin har en evakuering från en bostad till en annan gått så fort. Startade 9.30 och 12.15 satt vi här och åt lunch. När bärhjälpen lämnat oss  åkte vi raskt tillbaka och hämtade sista lösöret som fanns kvar, tv:n och våra cyklar. Nu finns endast damm kvar. Vad jag har för planer idag behöver jag nog inte förklara närmare. Jag packar, och packar och packar upp. Men kartongbergen minskar så jag ser en ljusning. Blir det flera plusgrader idag så att snön mjukar upp kastar jag nog spaden i handen på Tobias och ber honom skotta av altanen! Nu åter till köket...

Kommentarer
Postat av: Carra

Åh fasen, en lastbil, det va seriöst!! men bra förstås!:)Ska bli spännande att se ert nya place på Böle!

2010-03-21 @ 14:48:24
Postat av: Norrlandsliv

Men så smart att anlita hjälp! Slippa slita en massa och bära. Får ni nog av ändå förstår jag. Vad spännande, nu vill vi se mkt bilder! :)

2010-03-23 @ 18:41:26
URL: http://norrlandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0