Antar en utmaning

Jag har inte så mycket om att skriva om idag annat än jag hade senadrag i båda vaderna inatt, på utsidan, samtidigt. Ja men fy fan va ont det gjorde...

Nu så jag hakar på norrlandslivs inlägg

Den här veckan...

...ser jag hur världen förvandlas till vit

...lyssnar
jag på Gotland-Olles Free Fallin

...läser jag
om smärtlindring

...surfar jag
 runt på dom vanliga sidorna

...äter jag alldeles för lite grönsaker, inte ens mina vitaminer

...dricker jag
kaffe en gång per dag

...jobbar jag
sista veckan.

...måste jag
 egentligen inte ett endaste dugg. 

...bävar jag
för att jag kanske inte kan stänga jackan nästa vecka

...njuter jag
av sparkarna i magen

...skrattar jag
fortfarande åt com hem katten

...tänker jag
bjuda mina jobbisar på fika på fredag!

Skickar utmaningen vidare till

Sofie


Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

wow, fika på fredag! Stort! :)

2010-11-11 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0